HANDPHONE + SMS = DUIT

Percaya atau tidak pada formula buat duit yang saya buat di atas. Percaya atau tidak terpulang pada diri anda. Anda yang tentukan. Bagaimana boleh formula duit ni jadi betul? Saya akan tunjukkan satu persatu nanti.

Sebelum tu untuk pengetahuan semua, blog ini akan membincangkan salah satu perniagaan MLM yang saya ceburi sekarang untuk cari duit sampingan di samping menjadi penaip bertauliah sekarang. Topik yang dibincang sama ada faedah,tips2 untuk berjaya dalam pernigaan ini, contoh2 promosi, strategi pemasran, kesilapan-kesilapan yang tidak patut dilakukan dan sebagainya. Saya juga berharap ada komen2 atau tips2 berguna dari orang2 lama dalam bisnes ini yang dah jana duit berpuluh ringgit sebulan untuk kita semua gunakan bersama.

Saya kembali semula kepada tajuk. Dalam dunia ni serba canggih ni, handphone sudah menjadi keperluan kepada hampir semua penduduk bumi. Dan dengan teknologi ini juga lah lahir 1 perniagaan yang mudah,murah dan berbaloi untuk kita ceburi. Hanya dengan sms kita boleh berniaga. Hentikan sms yang tidak berfaedah dan membazir. Gantikan dengan sms yang lebih menguntungkan dan menjanjikan duit kepada anda. Yang penting "usaha tangga kejayaan".Tiada istilah duit atau wang mudah dalam dunia ni.So,fikir2kan lah ya. Nantikan posting seterusnya untuk mula menjadikan formula ini 1 kenyataan.Sebelum tu, anda boleh baca rentetan seorang anak muda untuk pengajaran bersama di
http://pendapatan-sampingan.bravehost.com/. Jumpa lagi…

No comments: