PENGIRAAN PANGKAT CM

Salam sejahtera,
Pertama sekali, Tahniah kepada AGEN yang telah naik ke pangkat Chief Mobile (CM). Iaitu telah mempunyai 8 orang agent atau lebih yang mendaftar dibawah anda (direct downline ). Saya akan terangkan secara ringkas disini apa yang anda akan dapat setelah menjadi Chief Mobile (CM)?
1. 1. Kini untung rebate jualan runcit sekiranya anda membeli produk-produk mymode telah meningkat kepada 60% dari nilai profit margin (PV).

Ini beerti, sekiranya anda membeli topup ereload maxis bernilai RM60 (PV bagi produk maxis ereload maxis adalah 4%), bermakna untung rebate anda adalah sebanyak RM1.44. Pengiraan adalah seperti dibawah:4% dari RM60 = RM2.4060% dari RM2.40 = RM1.44

2. Bonus Tajaan sekiranya anda mencari dan mendaftarkan agent baru di bawah anda:-

RM10 setiap seorang yang anda daftarkan sebagai direct downline.-
RM1 untuk setiap seorang agent baru yang didaftarkan oleh downline anda atau yang anda daftarkan di level dua san seterusnya sehingga ke level 10.

Sekiranya anda telah mengupgradekan keahlian mymode anda kepada Mobile Prenure (MP), Maka tambahan sebanyak RM8 untuk setiap pendaftaran bagu dibawah rangkaian anda. Ini akan menjadikan: -

RM18 setiap seorang yang anda daftarkan sebagai direct downline.-
RM9 untuk setiap seorang agent baru yang didaftarkan oleh downline anda atau yang anda daftarkan di level dua san seterusnya sehingga ke level 10.

Bagaimana untuk upgrade keahlian kepada MP? Hanya perlu type PINUP dan hantar ke gateway. Dengan syarat baki dalam akaun anda ada lebih dari 30Mypoint. Ini kerana pihak company akan memotong 30Mypoint dari akaun mymode anda untuk tujuan ini. Jika anda rasa ianya merugikan, maka jangan. Jika anda rasa ianya berbaloi dan bakal memberikan pulangan yang lebih besar, maka segeralah upgrade ke MP. ini kerana sekiranya anda tidak upgrade ke MP, maka RM8 tadi akan dapat kepada UPLINE anda yang telah upgrade MP.

3. Overriding bonus dari 5 hingga 10%.Bagi setiap pembelian produk dari downline anda yang masih berpangkat Mobile Agent (MA), anda akan menerima 10% dari nilai PV produk yang dibeli oleh mereka.Bagi setiap pembelian produk dari downline anda yang masih berpangkat Mobile Manager (MM), anda akan menerima 5% dari nilai PV produk yang dibeli oleh mereka.

Dari segi incentif, itulah sahaja 3 jenis yang anda perolehi pada pangkat CM.

Bagi yang belum memahami pasal overriding bonus ini boleh ke :-
1) Rujuk persembahan video di sini: http://youtube.com/watch?v=zdxugsCxD-w (mesti tonton)

2) Dan rujuk tutorial lengkap Mobile Agent di sini: http://mobile.prepaid4u.net/2nd.html (mesti baca)
Detail penerangan mengenai perkara ini ada di laman web http://www.prepaid4u.net/ Anda hanya perlu login menggunakan UserID dan password anda, kemudian klick pada menu MYREWARDS PLAN

Sekiranya anda inginkan jumlah bonus yang lebih tinggi, maka langkah seterusnya adalah usaha ke pangkat seterusnya iaitu JuniorCM, SeniorCM, SuperCM dan StarCM. Ini kerana pada peringkat itu nanti anda akan menikmati satu lagi jenis bonus yang dipanggil CM-Club Bonus.

Setiap direct downline anda akan mewakili 1 cabang dari jaringan kumpulan agent yang berdaftar dibawah anda. Bantu setiap direct downline anda untuk mendapatkan agent baru yang berdaftar dibawah mereka. Biar mereka pula masing-masing jadi CM. Sebelum itu, pastikan anda telah UPgrade MP. Kerana, setelah anda upgrade MP, kalau downline anda dapat registerkan orang baru, maka anda akan dapat RM9 untuk setiap seorang. Jadi, kesimpulannya, untuk naik pangkat seterusnya, anda perlu membantu orang dibawah anda.Sekiranya salah seorang dari cabang downline anda tadi (tidak kira downline level ke berapa sekalipun) berjaya ke pangkat CM, mana secara automatik anda akan naik kepangkat JuniorCM. Jika ada dua cabang yang mempunyai agent berpangkat CM dibawahnya dari kumpulan anda, maka anda akan mengjadi SeniorCM. Jika ada 4 cabang yang mempunyai agent berpangkat CM dibawahnya dari kumpulan anda, maka anda akan mengjadi SuperCM. Jika ada 8 cabang yang mempunyai agent berpangkat CM dibawahnya dari kumpulan anda, maka anda akan mengjadi StarCM.

Tetapi, sekiranya CM berkenaan pada cabang yang sama, Contohnya downline anda bernama Ali. Ali telah CM, tetapi dibawah Ali ada 4 orang lagi yang juga berpangkat CM. Maka pangkat anda kekal sebagai JuniorCM kerana syarat untuk kepangkat seterusnya, perlu ada CM dari cabang yang berbeza. Mudah kan?

JuniorCM, Anda layak terima 5% group CM sale SeniorCM, Anda layak terima 10% group CM sale SuperCM, Anda layak terima 15% group CM sale StarCM, Anda layak terima 20% group CM sale.

Teruskan mempromosi website replika anda. Lebih ramai orang yang mengunjungi web replika anda, maka lebih tinggi peluang untuk mereka mendaftar sebagai downline anda. Jangan mudah berputus asa kerana anda masih diperingkat awal lagi. Penerangan terperinci mengenai kelebihan pangkat CM Club akan diberitahu pada posting seterusnya . Atau anda juga boleh membacanya sendiri di website prepaid4u.net. Anda hanya perlu login menggunakan UserID dan password anda, kemudian klick pada menu MYREWARDS PLAN.

Ehsan Saudara Adi,
Founder Prepaid4u.net

Bagi yang belum mendaftar boleh terus ke http://www.prepaid4u.net/?id=kudou_81 dan daftar percuma dahulu dan klik pada button Upgrade VIP atau klik di_sini..
see ya...

No comments: