PENGIRAAN PANGKAT MM(MOBILE MANAGER)

Salam sejahtera,
Pertama sekali, Tahniah kepada yang telah naik ke pangkat Mobile Manager (MM). Ini adalah pangkat kedua dalam MyMode. Sekiranya anda sudah mencapai 4-7 orang direct downline anda adalah MM. Sekiranya anda masih tidak tahu apa kelebihan MM, Saya akan terangkan secara ringkas disini.Apa yang anda akan dapat setelah menjadi Mobile Manager (MM)?
1. Anda layak menerima 55% dari nilai profit margin (PV) setiap product yang anda jual/beli.

Ini beerti, sekiranya anda membeli topup eload maxis bernilai RM60 (PV bagi produk maxis ereload maxis adalah 4%), bermakna untung rebate anda adalah sebanyak RM1.32. Pengiraan adalah seperti dibawah:4% dari RM60 = RM2.40. 55% dari RM2.40 = RM1.32

2. Bonus Tajaan sekiranya anda mencari dan mendaftarkan agent baru di bawah anda:- RM10 setiap seorang yang anda daftarkan sebagai direct downline.- RM1 untuk setiap seorang agent baru yang didaftarkan oleh downline anda atau yang anda daftarkan di level dua dan seterusnya sehingga ke level 10.

Sekiranya anda telah mengupgradekan keahlian mymode anda kepada Mobile Prenure (MP), Maka tambahan sebanyak RM8 untuk setiap pendaftaran bagu dibawah rangkaian anda. Ini akan menjadikan: - RM18 setiap seorang yang anda daftarkan sebagai direct downline.- RM9 untuk setiap seorang agent baru yang didaftarkan oleh downline anda atau yang anda daftarkan di level dua dan seterusnya sehingga ke level 10.

3. Overriding bonus sebanyak 5%. Bagi setiap pembelian produk dari downline anda yang masih berpangkat Mobile Agent (MA), anda akan menerima 5% dari nilai PV produk yang dibeli oleh mereka.

Untuk pangkat MM, hanya ini sahaja insentif yang anda layak buat masa ini. Anda perlu mempunyai sekurang-kurangnya 8 orang direct downline (Agent Mymode yang didaftarkan dibawah anda) untuk kepangkat seterusnya iaitu Chief Mobile (CM) untuk melayakkan diri anda menerima 'Overriding Bonus' sebanyak 5%-10% dari pembelian agent-agent dibawah anda. Jadi sasarkan diri anda untuk ke pangkat seterusnya!

Bagi yang belum memahami pasal overriding bonus ini boleh ke :-
1) Rujuk persembahan video di sini: http://youtube.com/watch?v=zdxugsCxD-w (mesti tonton)

2) Dan rujuk tutorial lengkap Mobile Agent di sini: http://mobile.prepaid4u.net/2nd.html (mesti baca)
Detail penerangan mengenai perkara ini ada di laman web http://www.prepaid4u.net/ Anda hanya perlu login menggunakan UserID dan password anda, kemudian klick pada menu MYREWARDS PLAN

Bagaimana untuk naik kepangkat seterusnya?Anda hanya perlukan 4 Orang direct downline untuk kepangkat seterusnya iaitu CM. Teruskan mempromosi website replika anda. Lebih ramai orang yang mengunjungi web replika anda, maka lebih tinggi peluang untuk mereka mendaftar sebagai downline anda. Jangan mudah berputus asa kerana anda masih diperingkat awal lagi. Penerangan terperinci mengenai kelebihan pangkat CM akan diberitahu pada posting seterusnya . Atau anda juga boleh membacanya sendiri di website prepaid4u.net. Anda hanya perlu login menggunakan UserID dan password anda, kemudian klick pada menu MYREWARDS PLAN.

Ehsan Saudara Adi,
Founder Prepaid4u.net

Bagi yang belum mendaftar boleh terus ke http://www.prepaid4u.net/?id=kudou_81 dan daftar percuma dahulu dan klik pada button Upgrade VIP atau klik di_sini..
see ya...

No comments: