PENGIRAAN PANGKAT MA(MOBILE AGENT)

Salam sejahtera,
Pertama sekali, Tahniah kepada yang telah mendaftar sebagai Agent MyMode dan kini secara automatik anda berpangkat Mobile Agent (MA).
Ini adalah pangkat permulaan dalam MyMode. Sekiranya anda masih belum mempunyai downline atau masih belum mencapai 4 orang direct downline anda adalah MA. Sekiranya anda masih tidak tahu apa kelebihan MA, Saya akan terangkan secara ringkas disini.

Apa yang anda akan dapat setelah menjadi Mobile Agent (MA)?
1. Anda layak menerima 50% dari nilai profit margin (PV) setiap product yang anda jual/beli.

Ini beerti, sekiranya anda membeli topup eload maxis bernilai RM60 (PV bagi produk maxis ereload maxis adalah 4%), bermakna untung rebate anda adalah sebanyak RM1.20. Pengiraan adalah seperti dibawah:4% dari RM60 = RM2.40. 50% dari RM2.40 = RM1.20

2. Bonus Tajaan sekiranya anda mencari dan mendaftarkan agent baru di bawah anda:-

RM10 setiap seorang yang anda daftarkan sebagai direct downline.- RM1 untuk setiap seorang agent baru yang didaftarkan oleh downline anda atau yang anda daftarkan di level dua san seterusnya sehingga ke level 10.

Untuk pangkat MA, hanya ini sahaja insentif yang anda layak buat masa ini. Anda perlu mempunyai sekurang-kurangnya 4 orang direct downline (Agent Mymode yang didaftarkan dibawah anda) untuk kepangkat seterusnya iaitu Mobile Manager (MM) untuk melayakkan diri anda menerima satu lagi jenis bonus yang dipanggil 'Overriding Bonus' dimana anda akan mendapat 5% dari pembelian agent-agent dibawah anda. Jadi sasarkan diri anda untuk ke pangkat seterusnya!

1) Rujuk persembahan video di sini: http://perniagaanprepaid-niz.blogspot.com/2007/07/video-meeting-di-seremban.html (mesti tonton) untuk penerangan mengenai overriding bonus jika anda berjaya ke pangkat MM.

2) Dan rujuk tutorial lengkap Mobile Agent di sini: http://mobile.prepaid4u.net/1st.html (mesti baca) Detail penerangan mengenai perkara ini ada di laman web http://www.prepaid4u.net/?id=kudou_81 Anda hanya perlu login menggunakan UserID dan password anda, kemudian klick pada menu MYREWARDS PLAN.

Bagaimana untuk naik kepangkat seterusnya?

Anda hanya perlukan 4 Orang direct downline untuk kepangkat seterusnya iaitu MM. Teruskan mempromosi website replika anda. Lebih ramai orang yang mengunjungi web replika anda, maka lebih tinggi peluang untuk mereka mendaftar sebagai downline anda.

Jangan mudah berputus asa kerana anda masih diperingkat awal lagi. Penerangan terperinci mengenai kelebihan pangkat MM akan saya terangkan pada posting seterusnya..
Jumpa lagi....

Bagi yang belum mendaftar boleh terus ke http://www.prepaid4u.net/?id=kudou_81 dan daftar percuma dahulu dan klik pada button Upgrade VIP atau klik di_sini..

p/s- Tqvm pada Saudara Adi atas info yang diberi.....

No comments: